Harley Morenstein: Muž, který vydělává miliony tím, že se přejídá před kamerou
Jedno jejich video například představuje tzv. Frankenpig (krocana vycpaného špagetami a obaleného ve slanině) či lasagne připravené z 45 kg vepřového masa, 120 balíčků slaniny a osmi velkých kol sýra brie. „Zní to naprosto směšně – vlastně to je celé dost směšné,“ říká Morenstein a dodává, že on a jeho kolegové jsou jen skupinka amatérů, kteří nejsou vyškolení kuchaři a pouze „připravují ty nejsměšnější kombinace jídel, které by vás ani ve snu nenapadly.“ Morenstein spolu se svou skupinou přátel uvedl seriál Epic Meal Empire a společně představili také vlastní řadu potravin, jež nabízí například jerky z čabajky s příchutí pizzy nebo sušenky s příchutí sýra a slaniny.
Tyto „směšné“ experimenty bývalému učiteli nepřinesly pouze slávu, ale vydělal si tak i slušný obnos peněz. Morenstein uvádí, že jen za Super Snack Time, který se na scéně objevil v březnu 2018, si on a jeho spolupracovníci přišli na více jak 5 milionů dolarů. Jak tento projekt vlastně vznikl? Morenstein měl prý v hlavě myšlenku vlastní show už delší dobu, ten pravý okamžik však přišel během jedné letní noci. Spolu s přáteli večer popíjeli, dostali hlad a nenapadlo je nic lepšího než si obložit pizzu jídlem z fast foodu. Dnes to možná zní jako celkem nezajímavá věc, v roce 2010 to ale pro mnoho lidí bylo ohromující – přinejmenším pro 120 tisíc lidí, kteří se tenkrát na video podívali.
První úspěšné video Fast Food Pizza ukazuje Morensteina a jeho přítele Perraulta, jak chodí od fast foodu k fast foodu a skupují hranolky, cibulové kroužky, kuřecí nugety, cheeseburgery a wrepy. Všechny ingredience potom naaranžují na předem připravenou pizzu. Navrch nastrouhají sýr a na 12 minut dají pizzu do trouby. Poté se oba dva do pizzy pustí. Po úspěchu s fast food pizzou dále vymysleli například „nejmastnější sendvič v Kanadě“. Ten udělali z 50 cm dlouhé bagety naplněné javorovým sirupem, slaninou, poutinem (fritované hranolky posypané sýrem a přelité horkou hnědou omáčkou) a párkem v rohlíku.
Druhé video experimentátorů zhlédlo více jak 600 tisíc lidí již krátce po zveřejnění a za dobu osmi let jej vidělo celkem 6,2 milionu lidí. Morenstein tvrdí, že když v roce 2010 vyšlo první video, kultura stravování už byla velkým tématem, o němž se začínalo mluvit. „Začaly se více zmiňovat potraviny jako kapusta a najednou se tady objevilo pár bláznů, kteří začali jíst pizzu obloženou burgery.“ A co stojí za ohlasem pořadu Epic Meal Time? Podle úspěšného youtubera je nesmírně důležitá autentičnost. „Musíte milovat to, co děláte. Pokud vás to nebaví, pak to nevyjde.“